„M jak miłość”, „Na dobre i na złe” i „Ranczo” hitami tygodnia

W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce utrzymał Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział liderującej TVP1 w okresie od 18 do 24 maja 2015 roku zwiększył się o 0,51 pkt. proc. do 13,31 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,63 pkt. proc. i wyniósł 11,24 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,85 proc., po spadku o 0,05 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,12 proc.; do góry o 0,11 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN24 (3,63 proc.; + 0,31 pkt. proc.), TV4 (3,44 proc.; + 0,26 pkt. proc.), TTV (1,43 proc.; + 0,12 pkt. proc.), Polsat News (1,38 proc.; + 0,07 pkt. proc.) i Polo TV (0,95 proc.; + 0,12 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera utrzymał się Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 1,20 pkt. proc. do 12,62 proc. udziału. Drugi był TVN, którego udział zmniejszył się o 0,06 pkt. proc. do 12,58 proc.

Ostatnia pozycja podium należała do Jedynki - udział tej stacji, po wzroście o 0,11 proc., wyniósł 9,73 proc. Z kolei czwartą lokatę zajęła Dwójka (do góry o 0,07 pkt. proc. do 8 proc.).

Największą widownię w badanym okresie - 6,52 mln widzów - zgromadził pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”.

Drugie miejsce należało do „Na dobre i na złe” TVP2 z 5,13 mln widzów (emisja 20 maja). Podium uzupełnia serial „Ranczo” TVP1 z widownią na poziomie 4,95 mln osób (24 maja).

Pierwszą piątkę zestawienia uzupełniają takie programy, jak: debata Komorowski-Duda (4,92 mln widzów) i finał Eurowizji 2015 (4,46 mln widzów).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ponad-11-mln-widzow-zobaczylo-sondazowe-wyniki-wyborow-prezydenckich ##

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 18.05.2015 - 24.05.2015 - grupa 4+

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 18.05.2015 - 24.05.2015 - grupa 16-49

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych