Maciej Godlewski dyrektorem zarządzającym agencji Arena Media

Od marca stanowisko dyrektora zarządzającego agencji mediowej Arena Media (Havas Media Group) obejmie Maciej Godlewski. Ostatnio związany był z K2 Precise.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Maciej Godlewski dyrektorem zarządzającym agencji Arena Media
Maciej Godlewski

Jednym z priorytetów rozwoju Arena Media i celów nowego szefa agencji mediowej ma być dostarczanie klientom efektywnych rozwiązań komunikacyjnych opartych na data driven marketingu i na wiedzy z obszaru e-commerce. To obszar, w którym agencja będzie się rozwijać i planuje kolejne inwestycje.

- Mało jest specjalistów pokroju Maćka na rynku, którzy wywodzą się ze starej jakościowej szkoły planowania i zakupu mediów oraz posiadają zaawansowaną, praktyczną wiedzę digital czy potrafią efektywnie łączyć działania offline z aktywnością w internecie. Tym bardziej cieszymy się z dołączenia Maćka, które traktujemy jako ważny etap rozwoju oferty dla naszych klientów - mówi CEO HMG Małgorzata Węgierek. - W 2021 naszym priorytetem jest dalsza digitalizacja grupy i dynamiczny rozwój agencji Arena Media. Chcemy, żeby Arena stała się nowoczesną spółką i marką, która jest utożsamiana jako partner i doradca klienta w zakresie zintegrowanej i efektywnej komunikacji. Arena ma duży potencjał wynikający z historii, aktualnego portfolia klientów, a przede wszystkim zespołu i my chcemy ten potencjał wykorzystać w 100%, szczególnie w obszarach usług digitalowych. Dlatego zdecydowaliśmy się na zatrudnienie Maćka Godlewskiego jako dyrektora zarządzającego Areny, co jest strategiczną i bardzo ważną decyzją rozwojową dla naszego biznesu - wyjaśnia.

W styczniu do Havas Media Group dołączył także Łukasz Wiśniewski, który objął stanowisko szefa działu data business intelligence. Od nowego roku do życia została powołana jednostka Havas E-Commerce, na czele której stanął Jacek Celiński, odpowiedzialny za rozwój kompleksowej oferty z zakresu e-commerce marketingu. W 2020 r. do Havas Media Group dołączył Marcin Kordowski, ekspert w wieloletnim doświadczeniem w obszarze content i search marketingu.

Godlewski przechodzi z K2 Precise

Maciej Godlewski ostatnio pełnił funkcję chief growth officera agencji K2 Precise. Zarządzał kluczowymi działami rozwojowymi firmy - od działu strategii digital, przez trading, marketing aż po nowy biznes. Podlegały mu również media nie-digitalowe i dział TV/multiscreen, a jedną z jego głównych ról była integracja komunikacji online oraz offline.  Łącznie w Grupie K2 spędził 7 lat.

Wcześniej pełnił dodatkowo rolę szefa działu client service agencji K2 Media pracując dla takich klientów jak Nutricia, Pracuj.pl czy Carrefour. Przed dołączeniem do grupy K2 Internet w 2014 roku przez 10 lat zarządzał zespołami obsługującymi największych wówczas klientów Starcomu i liderów swoich kategorii – T-Mobile/Heyah oraz USP Zdrowie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach