Łukasz Wiśniewski pokieruje zespołem data driven marketingu Havas Media Group

Łukasz Wiśniewski w styczniu dołączy do zespołu Havas Media Group, obejmując stanowisko head of DBI (data business intelligence). Zastąpi na tym stanowisku Wiolę Ładę-Szewczenko, która odeszła do PZU.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Łukasz Wiśniewski pokieruje zespołem data driven marketingu Havas Media Group
Łukasz Wiśniewski

Wiśniewski ma stanąć na czele zespołu ekspertów data driven marketingu data business intelligence (DBI).

Łukasz Wiśniewski ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży. Przez ostatnie trzy lata związany był z Grupą ZPR Media, ostatnio jako programmatic & performance sales director. Wcześniej pracował jako media and product directorem w K2 Precise oraz business integration manager w Publicis Media. Związany był także z agencją mediową Starcom, m.in. jako interactive media manager.

Realizował zaawansowane projekty digitalowe dla takich marek jak GlaxoSmithKline (GSK), Nutricia, Carrefour, Honda, Volkswagen, BZ WBK, Getin Bank, PZU, Avon, Samsung, TVN, Heinneken Group, PKN Orlen, TUI czy Levi Strauss.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii