Maciej Krzysztoszek rzecznikiem prasowym Grupy Amica

Maciej Krzysztoszek został nowym rzecznikiem prasowym i menedżerem komunikacji zewnętrznej Grupy Amica.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Maciej Krzysztoszek rzecznikiem prasowym Grupy Amica
Maciej Krzysztoszek

Krzysztoszek odpowiada w niej za relacje z mediami, działania wizerunkowe i komunikację zewnętrzną, zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych.

Krzysztoszek ostatnio w Link4

Wcześniej, przez blisko cztery lata Maciej Krzysztoszek był rzecznikiem prasowym towarzystwa ubezpieczeniowego Link4, w którym zarządzał komunikacją korporacyjną, w tym relacjami z mediami, działaniami wizerunkowymi i komunikacją wewnętrzną.

W latach 2013-2017 związany był z Urzędem Komisji Nadzoru Finansowego, gdzie utrzymywał kontakty z dziennikarzami i realizował kampanie społeczne. Krzysztoszek jest też od 2018 roku członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Był też dziennikarzem m.in. w „Bloomberg Businessweek Polska”, TVN CNBC (obecnie TVN24 BiŚ), TV Biznes (obecnie Polsat News 2) i „Własny Biznes Franchising”.

Zdzisław Wiese z Grupą Amica jest związany od ponad 16 lat. Dotychczasowe obowiązki rzecznika pełnił równolegle z wcześniejszymi zadaniami w dziale marketingu grupowego Amica Handel i Marketing, w którym pozostaje na stanowisku menedżera ds. PR. Jest absolwentem filologii polskiej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS