Maciej Lissowski: z Pathfinder 23 do indaHash

Maciej Lissowski z początkiem września dołączy do zarządu firmy indaHash. Przez ostatni rok związany był z agencją Pathfinder 23 (Brand New Galaxy).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Maciej Lissowski: z Pathfinder 23 do indaHash
Maciej Lissowski

Lissowski będzie odpowiedzialny za  działania operacyjne i biznesowe w Polsce oraz na rynkach CEE. Lissowski jest związany z branżą komunikacji marketingowej od ponad 30 lat.

- indaHash przeszedł już kilka faz intensywnego rozwoju. Myślę, że aktualnie jesteśmy w miejscu, w którym  mamy bardzo mocny zespół oraz unikalną, międzynarodową technologię i doświadczenie. Dalej się profesjonalizujemy, wprowadzając na rynek dwa nowe produkty  o niesamowitym potencjale. Osoba z doświadczeniem, wiedzą i umiejętnościami Maćka pomoże nam jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania klientów oraz zespołu - komentuje Barbara Sołtysińska, CEO indaHash.

Lissowski ostatnio w BNG

Maciej Lissowski przez ostatni rok pracował w Pathfinder 23 gdzie zajmował stanowisko chief operating officera. Był odpowiedzialny za wzmocnienie i rozbudowanie struktur operacyjnych agencji.

Karierę w branży reklamowej zaczął w 1991 roku w lokalnej agencji. Później pracował m.in. dla Lintas Warszawa oraz Young & Rubicam. W 1999 roku po raz pierwszy rozpoczął pracę dla Publicis na stanowisku group account director. W 2002 roku przeszedł do spółek Grupy Ogilvy, by wrócić do Publicis w 2010 roku.

IndaHash od 2016 realizuje kampanie dla międzynarodowych klientów w modelu end-to-end, w których dobór influencerów oraz proces przygotowania i moderacji contentu, raportowania i ewaluacji współpracy z twórcą oparty jest o dane oraz sztuczną inteligencję.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator