Maciej Marek i Ewelina Gontarz awansowali w OMD

Maciej Marek oraz Ewelina Gontarz awansowali na dyrektorskie stanowiska w agencji mediowej OMD. Będą odpowiadać za koordynowanie projektów all media dla klientów agencji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Maciej Marek i Ewelina Gontarz awansowali w OMD
Ewelina Gontarz, Maciej Marek

Maciej Marek, dotychczasowy p.o. group account director, awansował na stanowisko group account directora. Ewelinie Gontarz zaś, do niedawna pełniącej rolę senior account managerki, powierzono rolę p.o. group account directorki. Na nowych stanowiskach będą odpowiedzialni za koordynowanie projektów all media realizowanych dla klientów agencji oraz wsparcie w obszarach związanych z rozwojem oferty OMD.

- Maciej oraz Ewelina to wieloletni pracownicy OMD. Oboje dali się poznać, zarówno klientom jak i naszemu zespołowi, jako niezwykle sprawni i zaangażowani managerowie. Jestem przekonana, że ich specjalistyczna wiedza oraz zdobyte doświadczenie przełożą się na jeszcze lepsze rezultaty biznesowe obsługiwanych marek – komentuje Alicja Miklaszewska-Kowalczuk, dyrektor zarządzająca OMD.

Maciej Marek posiada 12 letnie doświadczenie w branży mediowej. Od początku swojej kariery związany jest z agencją OMD, z ramienia której obsługiwał takich klientów jak m.in.: McDonald’s, Hewlett Packard, Bakoma, Takeda/Orifarm czy Provident. Na nowym stanowisku będzie kontynuował zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem współpracującym z takimi klientami jak m.in.: Mercedes-Benz, Warner Bros. Entertainment Polska, FreeNow, Pamapol czy Hewlett Packard. Do jego obowiązków będzie należała również praca nad poszerzaniem oferty agencji.

Ewelina Gontarz z branżą mediową związana jest od 2009 roku, a z OMD od ostatnich 7 lat.  W portfolio obsługiwanych przez siebie klientów posiada takie marki jak m.in.: Renault, Nissan, Fiat, Etam, Novartis, Bauch&Lomb oraz Ferrero. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację kilkunastoosobowego zespołu współpracującego z markami Renault, Nissan oraz XTB, a także za poszukiwanie i wdrażanie innowacji do działań komunikacyjnych dla wymienionych klientów.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?