Maciej Samoraj i Krzysztof Olejniczak w The Digitals

Do zespołu agencji interaktywnej The Digitals (należącej do holdingu Mediacap) dołączyli Maciej Samoraj, wcześniej pracujący m.in. w Comfiturze i PHD Media Direction, oraz Krzysztof Olejniczak, poprzednio związany z DDB Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Maciej Samoraj i Krzysztof Olejniczak w The Digitals
Od lewej: Maciej Samoraj i Krzysztof Olejniczak

Maciej Samoraj w The Digitals objął funkcję account managera w dziale obsługi klientów. Będzie zajmował się komunikacją w internecie, odpowiadając za realizację kampanii marketingowych, serwisów i aplikacji.

Poprzednio pracował jako social media manager w agencji interaktywnej Comfitura, a wcześniej jako account executive w domu mediowym PHD Media Direction. Był zaangażowany w realizację projektów dla takich klientów jak Raiffeisen Polbank, Citroën‎, Lipton i Algida. Z branżą marketingu internetowego jest związany od ponad czterech lat.

Krzysztof Olejniczak objął w The Digitals stanowisko senior art designera. Będzie zajmował się przede wszystkim projektowaniem stron internetowych i aplikacji mobilnych.

Przez ostatnie cztery lata pracował w agencji reklamowej DDB Warszawa. Tworzył projekty dla jej głównych klientów, m.in. McDonald’s i PLL LOT, brał udział w przygotowywaniu aplikacji mobilnych takich jak „Doodad”, „Most Wanted”, czy „Pixel Heritage”. W branży reklamowej pracuje od 9 lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych