Up&More stawia na działania PR, zatrudnia Macieja Wernickiego

Do zespołu agencji interaktywnej Up&More dołączył Marcin Wernicki, który objął nowo utworzone stanowisko head of PR.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Wernicki będzie koordynował w Up & More działania komunikacyjne firmy, docelowo zajmie się rozszerzeniem zakresu usług firmy o aktywności public relations.

Maciej Wernicki ostatnie dwa lata spędził w polsko-szwedzkiej firmie konsultingowej Spook AB, gdzie jako senior account manager koordynował projekty dla firm z sektora płatności i retail.

Karierę zaczynał w 2008 roku w agencji Ciszewski PR (obecnie MSL Group), specjalizuje się w sektorze nowych technologii i marketingu sportowym. Pracował dla takich firm jak Microsoft, LG Electronics, Kingston, Verbatim, Grupa Allegro, Visa czy Under Armour.

- W ostatnim czasie sukcesywnie poszerzaliśmy zakres naszych usług, a działania public relations są jednym z kluczowych elementów, w których planujemy się wyspecjalizować - mówi Tomasz Starzyński, managing partner w Up&More.

Do agencji Up&More w ostatnim czasie dołączyły cztery osoby, do końca roku firma planuje zatrudnić jeszcze kolejnych trzech specjalistów.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza kanał TAK, czyli Tulicki, Adamczyk i Karnowski. Byliśmy w jego studiu [TYLKO U NAS]

Rusza kanał TAK, czyli Tulicki, Adamczyk i Karnowski. Byliśmy w jego studiu [TYLKO U NAS]

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca
Materiał reklamowy

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek