Up&More stawia na działania PR, zatrudnia Macieja Wernickiego

Do zespołu agencji interaktywnej Up&More dołączył Marcin Wernicki, który objął nowo utworzone stanowisko head of PR.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Wernicki będzie koordynował w Up & More działania komunikacyjne firmy, docelowo zajmie się rozszerzeniem zakresu usług firmy o aktywności public relations.

Maciej Wernicki ostatnie dwa lata spędził w polsko-szwedzkiej firmie konsultingowej Spook AB, gdzie jako senior account manager koordynował projekty dla firm z sektora płatności i retail.

Karierę zaczynał w 2008 roku w agencji Ciszewski PR (obecnie MSL Group), specjalizuje się w sektorze nowych technologii i marketingu sportowym. Pracował dla takich firm jak Microsoft, LG Electronics, Kingston, Verbatim, Grupa Allegro, Visa czy Under Armour.

- W ostatnim czasie sukcesywnie poszerzaliśmy zakres naszych usług, a działania public relations są jednym z kluczowych elementów, w których planujemy się wyspecjalizować - mówi Tomasz Starzyński, managing partner w Up&More.

Do agencji Up&More w ostatnim czasie dołączyły cztery osoby, do końca roku firma planuje zatrudnić jeszcze kolejnych trzech specjalistów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji