Made in PR przejmuje od Walk PR obsługę public relations Ceramiki Paradyż

W ramach wygranego przetargu agencja Made in PR rozpoczyna stałą obsługę w zakresie public relations Ceramiki Paradyż, producenta płytek ceramicznych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Made in PR przejmuje od Walk PR obsługę public relations Ceramiki Paradyż

Współpraca, która rozpoczęła się 4 sierpnia br. obejmuje doradztwo wizerunkowe, komunikację wewnętrzną, korporacyjną i produktową oraz media relations. Made in PR odpowiada także za koncept i wdrożenie projektów angażujących pracowników firmy, wsparcie działań CSR marki, a także budowanie relacji wewnątrz i na zewnątrz organizacji.

- Widzimy potrzebę dostosowania naszych działań do nowej rzeczywistości, w której funkcjonujemy od kilku miesięcy. Postawiliśmy na agencję o wieloletnich, kompleksowych doświadczeniach w komunikacji marek i firm. Made in PR przedstawiła nam spójne z naszą wizją propozycje, które dotyczą zarówno relacji wewnątrz naszej organizacji, jak i działań wizerunkowych w rynku. Poza tym jesteśmy przekonani, że dzięki tej współpracy będziemy nadal kontynuować angażującą obecność naszej marki w mediach - mówi Tomasz Popielawski, rzecznik prasowy Ceramiki Paradyż.

Ze strony Made in PR za obsługę odpowiadają Ewelina Wojtysiak-Sowa, client service director oraz Sylwia Siedlanowska-Wasiluk, account manager. Strony nie podają, na jaki okres podpisano umowę.

Poprzednio obsługą PR Ceramiki Paradyż od 2018r. zajmowała się agencja Walk PR.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję