Madonna i córka cię ubiorą

Madonna i jej 13-letnia córka Lourdes stworzyły nową linię garderoby dla młodzieży.

megafon.pl / masz
megafon.pl / masz
Udostępnij artykuł:

Linia nosi nazwę "Material Girl" i od 3 sierpnia będzie dostępna ekskluzywnie w sieci sklepów Macy's w USA. Oprócz ubrań nabyć będzie można także obuwie, biżuterię i torebki. Ceny wahają się w granicach 12-40 dolarów.

- Ta linia jest ekspresją stylu Lourdes - wyjaśniła Madonna. - Lubimy mieszać różne rzeczy, na przykład tartan albo flanelę z koronkami, czy skórę z koronkami lub kryształami górskimi. Dopasowujemy materiały i tkaniny oraz łączymy elementy zarówno męskie jak i żeńskie.

Dyskografię królowej popu zamyka album "Hard Candy" z kwietnia 2008 roku.

megafon.pl / masz
Autor artykułu:
megafon.pl / masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]