'Maestro. Gotówka Nowej Generacji'

Agencja reklamowa McCann-Erickson przygotowała kreację kampanii kart debetowych Maestro (MasterCard Europe) pod hasłem 'Maestro. Gotówka Nowej Generacji'.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Jest to pierwsza kampania dla marki Maestro na polskim rynku. Jej celem jest zwrócenie uwagi konsumentów na zalety korzystania z karty Maestro, komfort płacenia kartą za codzienne zakupy, nawet te najmniejsze oraz wskazanie kategorii produktów, za które zamiast płacić gotówką warto płacić Maestro. 

Kampania składa się z kilkunastu różnych egzekucji, z których każda zawiera inne hasło i promuje inną kategorię produktów. Oryginalnie sformułowane hasła, wyrazista kolorystyka reklam prasowych oraz slogan „Maestro. Gotówka Nowej Generacji”  to elementy wyróżniające tę kampanię.

Kampania objęła wybrane tytuły prasowe (m.in. „Viva”, „Elle”, „Playboy”) i została zaplanowana w taki sposób, aby komunikaty poszczególnych ogłoszeń nawiązywały do tematyki sekcji redakcyjnych, w których umieszczona zostanie reklama np. uroda, kuchnia, kultura, kosmetyki. 

Termin kampanii: od 25.09 do 13.10. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest Universal McCann.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek