Maestro rozdaje Buziaki w sieci HDS

W sieci Inmedio i Relay trwa wydawanie nagród w promocjikonsumenckiej "Maestro rozdaje Buziaki!".

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Celem promocji jest zachęcenie konsumentów do dokonywanietransakcji płatniczych kartą Maestro. Aby wziąć w niej udział,należy dokonać conajmniej 4 zakupów przy wykorzystaniu kartyMaestro i z dowodami transakcji udać się do wybranego Inmedio iRelay po odbiór nagrody. Na uczestników promocji czeka 6 maskotek -Buziaków, w kolorze niebieskim lub czerwonym, każdy Buziak ma swojeimię: Zgrywek, Słodziak, Figlak, Chichotek, Grymasek,Szczerzak.

Promocja trwa do 30 listopada 2009 lub do wyczerpania pulinagród.

Za koncepcję i realizację promocji odpowiada agencja IQMarketing. Agencja przygotowała kreację Buziaków, key visualpromocji, reklamę prasową i outdoorową, banery internetowe orazkomunikację w sieci HDS oraz w bankach. Realizuje również akcjeeventowe w wybranych kinach. Kreacje spotu reklamowego przygotowałMcCann Erickson, media zaplanował Universal McCann.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"