Magazyn „Focus” stawia na multimedia

Od październikowego wydania miesięcznika „Focus” (Grupa Burda), które ukazało się w poniedziałek 22 września br., magazyn umożliwia czytelnikom dostęp do materiałów multimedialnych w ramach tzw. rozszerzonej rzeczywistości.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Magazyn „Focus” stawia na multimedia

Redakcja przygotowała kilkadziesiąt dodatkowych materiałów zdjęciowych i wideo, powiązanych z teksami z drukowanego miesięcznika, które są dostępne dla posiadaczy smartfonów i tabletów. Aby  je obejrzeć, należy zainstalować darmową aplikację Tap2C (dostępną w App Store i Google Play), a następnie zeskanować QR kod wydrukowany w piśmie.

Tematem okładkowym październikowego wydania „Focusa” jest „Horoskop medyczny”. Dodatkowo w numerze pojawił się powiększony do 12 stron dział o motoryzacji. Wydanie ukazało się w objętości 116 stron i w cenie 7,99 zł.

grafika

Numer wspiera kampania promocyjna obejmująca telewizję (Discovery Channel, TV4), prasę („Focus Historia”, „Focus Ekstra”, „Coaching”, „Chip”), a także internet i punkty sprzedaży Empik.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Focusa” w I półroczu br. wyniosła 71 554 egz. (zobacz wyniki wszystkim pism popularnonaukowych).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego