Story House Egmont wydaje magazyn inspirowany serialem Netflixa

Wydawnictwo Story House Egmont wprowadziło na rynek prasowy magazyn „He-Man and the Masters of the Universe” inspirowany serialem animowanym pod tym samym tytułem, który jest dostępny na platformie Netflix. Pierwszy numer ukazał się 23 listopada 2022 roku.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
Story House Egmont wydaje magazyn inspirowany serialem Netflixa

Magazyn przeznaczony jest dla dzieci powyżej 6. roku życia. Na 32 stronach miłośniczki i miłośnicy He-Mana i Władców Wszechświata będą mogli śledzić szalone przygody ulubionych bohaterów w komiksie. Dodatkowo w czasopiśmie znajdą liczne superaktywności i ciekawostki związane z historią Władców Wszechświata, grę planszową, plakat, maski He-Mana oraz Szkieletora do wycięcia. Do pierwszego wydania dołączony jest wyjątkowy prezent – Miecz Mocy o długości 33 cm.

Redaktorem prowadzącym tytułu jest Artur Skura, a product managerem Magda Multan. Cena egzemplarzowa to 13,99 zł.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/marcin-dorocinski-serial-wikingowie-walhalla-netflix-zdjecie-premiera,7169738996537473a ##

Magazyn można kupić w punktach sprzedaży prasy na terenie całego kraju oraz na Egmont.pl

Wprowadzenie magazynu wsparte jest kampanią online w serwisie YouTube oraz komunikacją w mediach społecznościowych i czasopismach z portfolio wydawnictwa.

Wydawnictwo Story House Egmont (do połowy ub.r. działające pod nazwą Egmont Polska) w ub.r. osiągnęło wzrost przychodów o 3,7 proc. do 97,89 mln zł i 9,57 mln zł zysku netto.

grafika
jsx
Autor artykułu:
jsx
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały