Magazyn "Mama, tata, komputer i ja" znów na rynku

Wydawnictwo Colourful Media reaktywowało ukazujący się w latach 90.magazyn "Mama, tata, komputer i ja". Misją przeznaczonego dlarodziców i dzieci pisma jest bezpieczne wprowadzenie dziecka wświat komputerów i internetu.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

W miesięczniku znaleźć można wskazówki, jak umiejętniewykorzystywać multimedia w rozwoju i edukacji dzieci. Magazynostrzega rodziców przed niebezpieczeństwami wirtualnego świata,prezentuje nowe gry i programy multimedialne, poleca stronyinternetowe . W pierwszym numerze przeczytać można m.in. ozagrożeniach czyhających na dzieci w internecie, zakupach wsklepach internetowych, a także o tym, czy ściąganie plików z siecimoże być legalne.

Integralną część pisma stanowi kolorowy dodatek, dzięki któremudziecko poprzez komiksy, wycinanki i zagadki dowie się czegośnowego o świecie komputerów i nie tylko. Do każdego numerudołączona jest też płyta z grą lub/i programami edukacyjnymi.

Magazyn "Mama, tata, komputer i ja" liczy 46 stron i kosztuje11,90 zł. Pierwszy numer ukazał się w nakładzie 20 tys. egz.

Redaktorem naczelnym tytułu jest Piotr Olejniczak, właścicielwydawnictwa Colourful Media, które ma w swoim portfolio jeszczetrzy magazyny językowe: "Deutsch Aktuell", "Business English" i"English Matters".

Wprowadzenie pisma na rynek wspiera kampania PR-owa i działaniapromocyjne realizowane poprzez wymianę barterową.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?