Magazyny o zdrowiu: duży wzrost 'Vity'

W lipcu 2008 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników o zdrowiuadresowanych do kobiet była 'Vita' (Edipresse Polska) - wynika zdanych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem miesięcznika 'Vita' (Edipresse Polska SA)wyniosła 101 326 egz. - to 29 proc. więcej niż w analogicznymokresie 2007 roku.

Na drugim miejscu znalazł się 'Samo Zdrowie' (Burda MediaPolska) - 76 337 egz. (wzrost o 24 proc.).

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"