Agencja Saatchi & Saatchi z nową senior art directorką

Magdalena Drozdowska dołącza do agencji Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe), wzmacniając team kreacji prowadzony przez Michała Sęka. Objęła tam stanowisko senior art directora.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Agencja Saatchi & Saatchi z nową senior art directorką

Magdalena Drozdowska posiada dwie dekady doświadczenia w działach kreacji największych sieciowych agencji reklamowych. W przeszłości była związana z agencjami McCann, DDB, Grey, Deloitte Digital, Life on Mars (Brand New Galaxy) czy Publicis Worldwide. 

Jej doświadczenie obejmuje kampanie dla największych międzynarodowych i polskich marek, takich jak: McDonald’s, Mastercard, mBank, Orlen, Pepsi, Coca-Cola, Algida, Virgin Mobile, Renault czy Estée Lauder. Magdalena Drozdowska ma na swoim koncie m.in. trzy statuetki Cannes Lions, Grand Prix na Golden Drum, cztery nagrody Effie oraz ponad 40 nagród KTR. Ponadto zasiadała w jury polskich i międzynarodowych konkursów reklamowych (Golden Drum, KTR, Papaya Young Directors).

- Saatchi & Saatchi to zespół pełen wyjątkowych talentów i pasji. Z wielką radością witam Magdę w naszym gronie. Miałem przyjemność współpracować z nią już dziesięć lat temu i doskonale wiem, jak bardzo jej zaangażowanie oraz wnikliwy umysł wpisują się w nasze wartości. Talent Magdy, potwierdzony dziesiątkami nagród zdobytych dla wielu prestiżowych klientów, wspaniale wzbogaci Zespół Kreacji, umożliwiając nam dalszą realizację naszej wspólnej wizji – mówi Michał Sęk, chief creative officer Saatchi & Saatchi. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana