Magdalena Mazurkiewicz, Filip Gapiński i Łukasz Stępniak przeszli z Gameset do Kool Things

Do zespołu agencji gamingowej Kool Things dołączyli Magdalena Mazurkiewicz, Łukasz Stępniak oraz Filip Gapiński. Wcześniej cała trójka pracowała w Gameset.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Magdalena Mazurkiewicz, Filip Gapiński i Łukasz Stępniak przeszli z Gameset do Kool Things
Magdalena Mazurkiewicz, Łukasz Stępniak oraz Filip Gapiński

Dołączenie nowych menadżerów do Kool Things pozwoli rozszerzyć ofertę kierowaną do obecnych i przyszłych klientów oraz stworzyć dedykowany dział gaming marketing.

Magdalena Mazurkiewicz w Kool Things objęła stanowisko head of strategy i będzie odpowiedzialna za tworzenie kompleksowych strategii komunikacji dla marek. Wcześniej pracowała m.in. w VML, Syzygy, Ogilvy, Gameset. Tworzyła kampanie dla takich klientów jak: Mercedes, Mattel, Whirlpool, Bayer, Philips, Pracuj.pl. Od 13 lat związana jest z branżą marketingową.

Łukasz Stępniak w Kool Things objął stanowisko head of marketing & business development. W Gameset odpowiadał za realizację projektów marketingowych dla LOT, Orange, Samsung, Philips, Epic Games, Pracuj.pl, Tiger Energy Drink. W branży reklamowej pracuje od 10 lat, a swoje doświadczenie zbierał m.in. w DDB, Publicis, VML&YR

Filip Gapiński od 4 lat pracuje w branży gamingowej na pograniczu marketingu i game developmentu, a wcześniej pracował w branży konsultingowej i eventowej (koncerty). W Gameset obsługiwał takich klientów, jak Epic Games, Riot Games, Activision-Blizzard, Pepsi, Milka, Orange, Plus, Maspex, Mbank, X-kom oraz Red Bull.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?