Magdalena Tynor-Juszczyk i Piotr Luberadzki w zarządzie Synergic

Do zarządu polskiej spółki Synergic, działającej w obszarze reklamy zewnętrznej, dołączyli Magdalena Tynor - Juszczyk oraz Piotr Luberadzki.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Magdalena Tynor - Juszczyk oraz Piotr Luberadzki zostali powołani na członków zarządu Synergic z początkiem lipca.

Magdalena Tynor jest związana z rynkiem reklamy od siedemnastu lat, a w Synergic odpowiada za ofertę produktową i działania operacyjne. To manager z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w obszarze marketingu, rozwoju biznesu oraz prowadzenia grup produktowych, m. in. z zakresu reklamy tranzytowej, digitalowej, lotniskowej oraz eventowej. Wśród kluczowych obszarów jej kompetencji można wymienić kreowanie i rozwój nowych produktów reklamowych na rynku polskim czy kierowanie zespołami o zróżnicowanych zadaniach w zakresie budowy i zarządzania ofertą produktową firmy, realizacji projektów niestandardowych oraz kampanii reklamowych z zakresu ooh, dooh.

Absolwentka Zarządzania i Marketingu (AGH, Wydział Zarządzania, Specjalność: Marketing) i Public Relations (SGH, Studia Podyplomowe).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/uklad-synergic-z-wierzycielami-zatwierdzony-przez-sad ##

Piotr Luberadzki w Synergic od blisko 3 lat pełni funkcję dyrektora sprzedaży. Jego kluczowe obszary kompetencji to m. in. kreowanie i realizacja działań sprzedażowych oraz kierowanie pracą zespołów sprzedaży, budowanie relacji z kluczowymi klientami, new business, tworzenie scenariuszy budżetowych i biznesowych pozwalających na uzyskanie przewag konkurencyjnych czy doświadczenie w międzynarodowych strukturach sprzedażowych.

Piotr Luberadzki ukończył Zarządzanie Sprzedażą (Szkoła Główna Handlowa), Socjologię (Collegium Civitas), Handel Zagraniczny (Uczelnia Łazarskiego w Warszawie).

Synergic to jedna z kluczowych spółek w strukturze holdingu Larq. Zajmuje się planowaniem oraz realizacją kampanii w oparciu o media z zakresu out of home/digital out of home, ambient i event marketingu.

W 2020 roku Synergic zanotował spadek przychodów o 64,8 proc. - z 46,6 do 16,4 mln zł (z wyłączeniem transakcji w ramach grupy kapitałowej Larq). Wynik netto spółki poszedł w dół z 8,3 mln zł zysku do 1,9 mln zł straty, wynik operacyjny - z 6,3 mln zł zysku do 4,3 mln zł straty, a wynik netto - z 5 mln zł zysku do 5 mln zł straty.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych