Remont i sprzedaż domu „bez nonsensów” reklamuje MagentaBiznes w T-Mobile (wideo)

T-Mobile Polska zaczyna kampanię reklamującą ofertę dla firm MagentaBiznes. Kampanię, utrzymaną w konwencji kreatywnej „Bez nonsensów”, telekom przygotował wspólnie z firmami marketingowymi DDB Warszawa, VMLY&R, ARC Worldwide Polska i Mindshare.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Remont i sprzedaż domu „bez nonsensów” reklamuje MagentaBiznes w T-Mobile (wideo)

W kampanii podkreślane są kluczowe zalety MagentaBiznes w T-Mobile Polska. Reklamy przekonują, że to jedyna oferta z internetem, który nie zwalnia niezależnie od wykorzystanej ilości danych, a z internetu firmy mogą korzystać zarówno w biurze jak i poza nim.

Ponadto klienci MagentaBiznes mają opcję dokupienia urządzenia (telefonu, tabletu, laptopa, routera) w trakcie trwania umowy, jeśli podczas jej zawierania nie dokonano zakupu sprzętu. Dokupienie urządzenia do bieżącej umowy jest możliwe od 7 miesiąca od jej zawarcia.

W ramach oferty można też elastycznie zarządzać kartami SIM w swoich firmach. Opłata za kolejną kartę wynosi 30 zł netto, a gdy karta nie jest używana, opłata ta automatycznie obniża się do kwoty 1 zł netto miesięcznie. Opcja ta włącza się samoczynnie pół roku od zawarcia umowy.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/robert-lewandowski-happy-fridays-t-mobile-polska,7170479261075585a ##

 

Spoty z kampanii pokazują remont domu z ogrodem i jego prezentację sprzedażową w warunkach obostrzeń epidemicznych, poprzez transmisję internetową. Jednym z bohaterów kampanii jest właściciel firmy Trawnikserwis.pl Kamil Niewczas, korzystając z oferty biznesowej T-Mobile.

 

W kampanii promowany jest smartfon Samsung Galaxy S10 Lite, dostępny w ratach miesięcznych 50 zł netto na 36 miesięcy i opłatą na start w wysokości 1 zł (z VAT). Promocyjnie smartfon Samsung Galaxy S10 Lite dostępny będzie również w ratach miesięcznych 75 zł netto na 24 miesiące i opłatą na start również wynoszącą 1zł (z VAT).

 

Akcja obejmuje telewizję, internet i radio (60-, 45-, 30- i 15- sekundowe wersje spotu) oraz punkty sprzedaży T-Mobile Polska.

Kampanię przygotował departament zarządzania marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie przygotowała agencja VMLY&R, materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/t-mobile-uslugi-bankowe-koniec-dlaczego-co-maja-zrobic-klienci,7170479311128193a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?