Maja Staśko w grupie Iberion jako specjalista ds. pomocowych i społecznych

Aktywistka Maja Staśko dołączyła do zespołu grupy Iberion, obejmując funkcję specjalisty ds. pomocowych i społecznych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- W Iberionie zajmuję się projektami społecznymi. Wspieram każdą osobę, która doświadczyła przemocy i niesprawiedliwości, która została pozostawiona sama sobie i nie ma pomocy. Wysłuchuję historii, rozmawiam z poszkodowanymi, próbuję znaleźć rozwiązania z wykorzystaniem zasięgów i pomocy finansowej firmy, wymyślam akcje społeczne, kontaktuję się z organizacjami wsparcia i razem rozpoczynamy projekty pomocowe - wylicza Maja Staśko.

- Robię to od lat jako aktywistka, po godzinach - a teraz robię to też w pracy, z większymi możliwościami docierania do potrzebujących osób czy tych, które chcą pomóc. Podjęłam współpracę z Iberionem, ponieważ uda mi się dzięki temu dotrzeć do milionów ludzi - z różnymi problemami i sytuacjami życiowymi - podkreśla.

Dotychczas Maja Staśko swoje inicjatywy pomocowe promowała przede wszystkim na profilu facebookowym. Na Patronite zebrała 3,8 tys. zł comiesięcznych wpłat na kanał youtube’owy.

Grupa Iberion jest wydawcą portalu Pikio.pl i kilkunastu serwisów tematycznych, niedawno uruchomiła Portalparentingowy.pl. Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. serwisy firmy zanotowały łącznie 9,58 mln użytkowników, 187,98 mln odsłon oraz 2 minuty i 36 sekund średniego dobowego czasu korzystania przez odwiedzającego.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska