Małaszyński, Richardson i Brodnicki „dzięki pandzie” w kampanii WWF

Pod hasłem „Zrobiłem to dzięki pandzie” ruszyła kampania WWF z udziałem Pawła Małaszyńskiego, Moniki Richardson i Pascala Brodnickiego. Akcję organizacja przygotowała wspólnie z domem mediowym PanMedia Western.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W rozpoczętej właśnie kampanii WWF Paweł Małaszyński, Monika Richardson i Pascal Brodnicki deklarują, co zrobili dla środowiska przy pośrednictwie tej organizacji. Wykorzystywane w akcji hasło „Zrobiłem to dzięki pandzie” nawiązuje do logotypu WWF.

Kampania jest prowadzona z okazji 50-lecia działania organizacji i 10-lecia jej istnienia w Polsce. Celem akcji jest przekonanie odbiorców, że wspieranie WWF to zarazem pomaganie Ziemi i sobie. W ramach kampanii na 23 lipca odbędzie się w Warszawie event, podczas którego 1,6 tys. osób podejmie zobowiązania na rzecz Ziemi, a następnie stworzy największą na świecie pandę.

grafika

Działania reklamowe obejmują prasę („Polityka”, „Forum”, „Angora”, „Kuchnia”, „Avanti”, „Cztery Kąty”), radio RMF FM, portal Interia.pl oraz outdoor (nośniki AMS). Pozyskaniem mediów na potrzeby akcji - zaplanowanej do końca lipca - zajął się dom mediowy PanMedia Western.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero