Maleńczuk, Rutkowski i Wojciechowska reklamują Radio ZET (wideo)

Ruszyła nowa kampania wizerunkowo-produktowa Radia ZET. Jej twarzami zostali: Martyna Wojciechowska, Maciej Maleńczuk oraz Rafał Rutkowski.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Akcja potrwa od 1 kwietnia do 8 maja. - Wiosenna kampania reklamowa Radia ZET to kolejny etap działań zmierzających do zmiany pozycjonowania stacji. Konsekwentnie realizujemy założenia, które przyjęliśmy pod koniec zeszłego roku. Tym razem nie tylko komunikujemy cechy wyróżniające markę, ale również oddajemy decyzje programowe w ręce słuchaczy i zachęcamy do wspólnej zabawy - mówi Agnieszka Radawiec, dyrektor promocji Radia ZET.

Kampania będzie miała dwa etapy. Pomiędzy 1 a 10 kwietnia Wojciechowska, Maleńczuk oraz Rutkowski będą na antenie zapowiadać swoje programy. Będzie można ich słuchać od 11 kwietnia (więcej na ten temat). Od tego dnia słuchacze za pośrednictwem strony internetowej rozgłośni będą mogli głosować na poszczególne audycje. Głosowanie potrwa do 8 maja. Audycja, która otrzyma najwięcej głosów, pozostanie na antenie do końca wiosennej ramówki. 

Nowe programy Radia ZET będą promowane m.in. w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, w stacjach pakietu TVN oraz w większości stacji tematycznych), prasie (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Newsweek, Polityka, Gala i Viva) oraz w internecie (Onet i Wirtualna Polska).

grafika

Autorem koncepcji kreatywnej kampanii jest Agencja Brasil. Spoty reżyserował Maciej Kowalczuk. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Zenith Optimedia Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię