Małgorzata Kożuchowska reklamuje kremy przeciwzmarszczkowe Kolastyna (wideo)

Małgorzata Kożuchowska została pierwszą w historii tej marki ambasadorką reklamową kosmetyków Kolastyna (produkowanych przez Sarantis Polska). Aktorka wspiera działania komunikacyjne marki w telewizji, prasie i internecie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Małgorzata Kożuchowska reklamuje kremy przeciwzmarszczkowe Kolastyna (wideo)
Małgorzata Kożuchowska w reklamie Kolastyny

Sarantis nawiązał współpracę z Małgorzatą Kożuchowską z początkiem kwietnia br. Aktorka występuje w reklamach linii Kolastyna Antyzmarszczkowy Ekspert obejmującej produkty do pielęgnacji twarzy.

Bilboardy sponsorskie promujące markę z udziałem aktorki będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2 i TVN).  Kampania telewizyjna będzie wspierana reklamą prasową w najpopularniejszych poradnikach i magazynach kobiecych.

Warunków współpracy i czasu trwania kontraktu z Kożuchowską przedstawiciele Sarantis Polska nie podają. Nie zdradzają również nazw agencji i domu mediowego, z którymi współpracują przy aktualnej kampanii.

grafika

Kolastyna jest kolejną marką promowaną przez Małgorzatę Kożuchowską. Aktorka obecnie reklamuje firmę ubezpieczeniową Aviva (zobacz szczegóły), razem z innymi aktorami z serialu „Rodzinka.pl” występuje w reklamach Orange Polska. Jesienią ub.r. promowała centrum handlowe Bonarka, była też ambasadorką marki odzieżowej Ochnik (więcej o tym).

Marka Kolastyna trzy lata temu przeszła rebranding, czemu towarzyszyła intensywna kampania reklamowa. W spocie telewizyjnym (pokazującym dzień z życia aktywnej kobiety) prezentowany był krem przeciwzmarszczkowy skierowany do kobiet powyżej 40. roku życia z linii Repair. Uzupełnieniem komunikacji była szeroka kampania prasowa, wspierająca różne kategorie produktowe, skierowana do kobiet w różnym wieku.

W kolejnych latach marka była promowana jako sponsor najpopularniejszych programów telewizyjnych, a także w prasie. Produkty przeznaczone dla młodszych konsumentek (preparaty do demakijażu, balsamy do ciała, nawilżająca linia kremów do twarzy Hydra Touch) są reklamowane głównie w internecie.

Sarantis jest właścicielem marki Kolastyna od 2010 roku (więcej o jej przejęciu).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?