Małgorzata Seck nie przechodzi do T-Mobile, będzie wiceprezesem Canal+ ds. programowych

Od 20 stycznia Małgorzata Seck obejmie stanowisko wiceprezesa ds. programowych Canal+ w Polsce. Wbrew niedawnym informacjom menedżerka nie przejdzie do T-Mobile Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Małgorzata Seck nie przechodzi do T-Mobile, będzie wiceprezesem Canal+ ds. programowych
Małgorzata Seck

W Canal+ Małgorzata Seck jako wiceprezes ds. programowych zastąpi Edytę Sadowską, która nadal pełniła te obowiązki po tym, jak w połowie roku została prezesem firmy.

Seck będzie odpowiadać w Canal+ m.in. za strategię programową, rozwój kanałów własnych, lokalne produkcje, współpracę z kanałami zewnętrznymi oraz strategiczne partnerstwa biznesowe.

- Budowa atrakcyjnej dla widza oferty programowej to strategiczny cel Canal+ w Polsce, dlatego pozycja wiceprezesa ds. programowych jest jednym z kluczowych stanowisk w naszej organizacji. Jestem przekonana, że Małgorzata Seck razem z całym zespołem programowym Canal+ będą nadal budować najlepszą ofertę treści premium na polskim rynku - komentuje Edyta Sadowska.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-w-platforma-canal-jakie-pakiety-i-ceny-ile-kosztuje,7170801346787457a ##

Jeszcze w połowie grudnia ub.r. T-Mobile Polska poinformował, że Małgorzata Seck przejdzie do tej firmy i będzie zarządzała rozwojem usług telewizyjnych.

Przez ostatnie cztery lata Małgorzata Seck była związana z Orange Polska, gdzie jako dyrektor telewizji i kontentu była odpowiedzialna m.in. za tworzenie i realizację strategii obejmującej produkty oraz usługi TV i VOD. Wcześniej pełniła funkcję dyrektora ds. rozwoju produktów wideo w Netii oraz dyrektora kanałów MiniMini+, MiniMax/ZigZap, Hyper, Kuchnia+ i Domo+ w Canal+ Cyfrowy.

Ukończyła filmoznawstwo na Uniwersytecie Śląskim. Ma również tytuł magistra Université de Lyon II, na kierunku Kino i Media oraz MBA Akademii Leona Koźmińskiego.

W Canal+ zmiany w zarządzie i kupno Kina Świat

Edyta Sadowska funkcje prezesa i dyrektora generalnego ITI Neovision, operatora Platformy Canal+ (do września działającej pod marką nc+) objęła w połowie ub.r. Natomiast w październiku z funkcji wiceprezesa ds. marketingu platformy zrezygnował Jacek Balicki, jego obowiązki przejęli pełniący funkcje dyrektorskie Joanna Kloskowska i Grzegorz Skowron-Moszkowicz.

Operator Platformy Canal+ od kwietnia 2017 do końca 2018 roku zanotował 3,78 mld zł wpływów sprzedażowych i 195,2 mln zł zysku netto, wobec 3,69 mld zł przychodów i 152,8 mln zł zysku we wcześniejszych 21 miesiącach. Firma zarabia głównie na opłatach od abonentów, zmniejszyła wydatki na produkcję treści, a zwiększyła na emisję stacji i marketing.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK