Małgorzata Socha w kampanii Rexony (wideo)

W najważniejszych mediach trwa kampania reklamowa Rexony z udziałem Małgorzaty Sochy. Kampanię przygotowały agencje Lowe i Walk Group oraz domy mediowe PHD Media Direction i Media Direction OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W prowadzonej obecnie kampanii reklamowej antyperspirantów Rexona aktorka Małgorzata Socha podkreśla, że zapewniają one podwójną ochronę przed przykrym zapachem. Wykorzystywane w akcji spoty pokazują Sochę w sytuacjach typowych dla gwiazdy – na uroczystej gali i podczas udzielania wywiadu. Wszystkie działania przebiegają pod hasłem „Moja podwójna ochrona. Codziennie”. Przypomnijmy, że wiosną br. Małgorzata Socha występowała w kampanii eurobanku (więcej).

Akcja reklamowa Rexony z udziałem Sochy obejmuje telewizję, radio, prasę, internet (m.in. portale społecznościowe) oraz outdoor. Kreacją i adaptacją kampanii zajęła się agencja Lowe, lokalną platformę komunikacyjną przygotowała agencja Walk Group, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe PHD Media Direction i Media Direction OMD.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu