Mali przedsiębiorcy reklamują Konto Direct dla Firm z aplikacją mobilną w ING Banku Śląskim (wideo)

W nowej odsłonie kampanii opartej na haśle „Liczą się ludzie” ING Bank Śląski reklamuje Konto Direct dla Firm z aplikacją mobilną. Akcję przygotowały agencje Brain i Gong oraz dom mediowy Lowe Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Mali przedsiębiorcy reklamują Konto Direct dla Firm z aplikacją mobilną w ING Banku Śląskim (wideo)

Reklamy pokazują ludzi prowadzących jednoosobowe działalności gospodarcze lub małe firmy w różnych branżach. Bohaterowie kampanii opowiadają, co jest najważniejsze w ich biznesie oraz w jaki sposób pomocne są usługi ING Banku Śląskiego - przede wszystkim Konto Direct dla Firm umożliwiające dostęp do aplikacji mobilnej, uznanej w ub.r. przez „Newsweek” za najlepszą bankowość mobilną w Polsce.

Jest to drugi etap trwającej od 8 marca kampanii reklamowej ING Banku Śląskiego pokazującej pomysły i poglądy różnych osób na życie, zgodnie z wprowadzonym przez bank jesienią ub.r. hasłem „Liczą się ludzie”. W pierwszej odsłonie promowane było Konto Direct dla klientów indywidualnych (zobacz szczegóły).

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (kanały ogólne i tematyczne), internecie (spoty w serwisach VoD, reklamy display, aktywności w social media), na outdoorze (billboardy) oraz w oddziałach ING Banku Śląskiego (materiały BTL).

Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja Brain (z wyjątkiem reklam internetowych przygotowanych przez agencję Gong). Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Lowe Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?