"Mamo, to ja" liderem pism dla rodziców w I kw. 2008

Magazyn "Mamo, to ja" umocnił w I kwartale 2008 roku swoją pozycjęlidera wśród czasopism dla rodziców. Miesięcznik kupowało w tymokresie średnio 114 tys. osób - o 21 tys. więcej niż przed rokiem.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska) osiągnął w I kwartale2008 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 114 351 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl. Dzięki temu miesięcznik umocniłswoją pozycję lidera pism dla rodziców, ponieważ w porównaniu z tymsamym okresem ubiegłego roku jego sprzedaż wzrosła o 21 tys.egz.

Na drugim miejscu uplasowało się "Dziecko" (Agora) z wynikiem 82364 egz., a na trzecim "Mam dziecko" (Wydawnictwo Bauer) ze średniąsprzedażą wynoszącą 72 294 egz.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?