'Mamo, to ja' zwiększa nakład

Czerwcowe wydanie magazynu ukaże się w rekordowym nakładzie 180 tysięcy egzemplarzy

masz
masz
Udostępnij artykuł:

"Decyzje o zwiększeniu nakładu Mamo, to ja  "wymusił"   na nas rynek czyli regularny wzrost sprzedaży Mamo, to ja, która  od 9 miesięcy nie spada poniżej 100 tysięcy - mówi Agnieszka Około- Kułak- dyrektor promocji miesięczników 'Mamo, to ja'.

Promocja czerwcowego wydania 'Mamo, to ja' będzie prowadzona w tytułach prasowych Przyjaciółka i Vita oraz w telewizji Mini Mini.

W 2005 średnia sprzedaż w pierwszym kwartale wyniosła ponad 114 tyś egz.(dane wydawcy).

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej