Marcin Błajet w zespole marketingu Leroy Merlin

Marcin Błajet objął stanowisko digital marketing managera w sieci hipermarketów budowlanych Leroy Merlin.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Marcin Błajet w zespole marketingu Leroy Merlin
Marcin Błajet

Do francuskiej sieci Marcin Błajet przeszedł z Territory Influence, gdzie pracował dla takich marek jak  Wilkinson, Bulldog, Spotify. Wcześniej przez ponad rok był sals managerem w LTTM, realizował tam działania dla takich klientów jak Biedronka, Rankomat, Miłosław, Prosto, Hochland, Avene, Tołpa.

W swojej karierze zawodowej pracował także w agencji Hill+Knowlton Strategies Poland. Jako strategy & digital content manager odpowiadał za rozwój oferty budowania i wdrażania strategii contentowych dla klientów agencji w Polsce oraz w ramach międzynarodowej sieci biur H+K.

Wcześniej związany był m.in. z agencjami Love To Talk i Labcon. Realizował działania z obszaru digital i social media dla klientów z obszaru fashion, beauty, FMCG i automotive. Pracował m.in. dla takich marek, jak: Sephora, Guiness, Somersby czy Vitax.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style