Marcin Garbarczyk na czele działu mobile Samsung Electronics Polska

Marcin Garbarczyk, dotychczas szef marketingu działu Mobile (urządzenia mobilne), został szefem całej dywizji IM w Samsung Electronics Polska. Odpowiada za wszelkie decyzje biznesowe związane z działem urządzeń mobilnych marki Samsung w Polsce.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Marcin Garbarczyk na czele działu mobile Samsung Electronics Polska
Marcin Garbarczyk

Garbarczyk odpowiada za całokształt funkcjonowania działu urządzeń mobilnych, raportując bezpośrednio do Josepha Kima, prezesa zarządu Samsung Electronics Polska. Wcześniej to Kim sprawował obowiązki szefa dywizji IM w Samsungu.

Marcin Garbarczyk od 2015 roku w Samsungu
 
Marcin Garbarczyk pracuje w Samsung Electronics Polska od 2015 roku, gdzie ostatnio odpowiadał za strategię marketingową i sprzedażową dywizji IM.

Przed dołączeniem Samsung Electronics Polska pracował w firmie konsultingowej McKinsey & Company, gdzie koncentrował się na projektach z zakresu marketingu i sprzedaży w Polsce oraz Europie.

Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Ukończył także studia MBA na Kellogg School of Management Northwestern University w Chicago.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych