Marcin Kolczyński producentem w TV Puls

Marcin Kolczyński dołączył do zespołu TV Puls. Objął tam stanowisko producenta.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Kolczyński odpowiadać będzie za koordynację pracy działu produkcji oraz budowanie oferty i realizację projektów telewizyjnych. Pracować ma m.in. przy projekcie nowego programu publicystycznego, który jesienią ma trafić na antenę (poznaj szczegóły).

Marcin Kolczyński ostatnio współpracował z Polsatem, gdzie współtworzył program “Tylko taniec” oraz z TVP2, dla której reżyserował programy „Kocham kino” i „Rozmowy poszczególne”. Wcześniej pracował dla TVN przy takich formatach jak „Taniec z gwiazdami”, „You Can Dance”, „Top model” czy „Ugotowani”. Kolczyński ukończył Instytut Filozofii w Poznaniu, Studium Dziennikarstwa w Poznaniu oraz Państwową Wyższą Szkołę Filmową Telewizyjną i Teatralną w Łodzi

Wcześniej w roli producenta kreatywnego dla TV Puls pracował Radosław Kobiałko, który nie jest już związany z kanałem (więcej na ten temat).

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział TV Puls w rynku w kwietniu br. wyniósł 2,81 proc. (dowiedz się więcej).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu