Marcin Kowol: ze Starcomu do Value Media

Marcin Kowol zaczął pracę jako web analyst w domu mediowym Value Media (należącym do Group One). Wcześniej pracował m.in. w domu mediowym Starcom i agencji interaktywnej The Digitals.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Marcin Kowol: ze Starcomu do Value Media
Marcin Kowol

W Value Media Marcin Kowol dołączył do działu kierowanego przez Piotra Patera. Zajmuje się scoringiem oraz projektowaniem strategii analitycznych dla głównych klientów firmy.

Poprzednio pełnił funkcję analityka webowego w Starcomie, odpowiadając za polskie serwisy Samsunga i Deichmana. Wcześniej jako freelancer realizował projety SEO m.in. dla Gratki, Polskapresse, Grupy AdWeb czy Evo. Ponadto przez prawie dwa lata współzarządzał działem SEO, SEM i analityki w agencji interaktywnej The Digitals.

Z branżą marketingu internetowego jest związany od ponad 10 lat.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały