Marcin Kowol: ze Starcomu do Value Media

Marcin Kowol zaczął pracę jako web analyst w domu mediowym Value Media (należącym do Group One). Wcześniej pracował m.in. w domu mediowym Starcom i agencji interaktywnej The Digitals.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Marcin Kowol: ze Starcomu do Value Media
Marcin Kowol

W Value Media Marcin Kowol dołączył do działu kierowanego przez Piotra Patera. Zajmuje się scoringiem oraz projektowaniem strategii analitycznych dla głównych klientów firmy.

Poprzednio pełnił funkcję analityka webowego w Starcomie, odpowiadając za polskie serwisy Samsunga i Deichmana. Wcześniej jako freelancer realizował projety SEO m.in. dla Gratki, Polskapresse, Grupy AdWeb czy Evo. Ponadto przez prawie dwa lata współzarządzał działem SEO, SEM i analityki w agencji interaktywnej The Digitals.

Z branżą marketingu internetowego jest związany od ponad 10 lat.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny