Marcin Kuchno head of tech & consumer w Komunikacja+PR

Do zespołu agencji Komunikacja+PR dołączył Marcin Kuchno, gdzie objął nowo utworzone stanowisko head of tech & consumer. Ostatnio pracował w 24/7Communication.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kuchno będzie odpowiedzialny za rozwój obszaru PR produktowego agencji.

Ostatnio pracował w 24/7Communication

Z komunikacją marketingową Kuchno związany jest od 2014 roku - specjalizuje się w brand PR, doradztwie strategicznym i w projektach z obszaru content i influencer marketingu.

Poprzednio doświadczenie zawodowe zdobywał ostatnio w 24/7Communication jako junior account manager w zespole odpowiedzialnym za obsługę marki OPPO. Wcześniej pracował w Remarkable Ones - z agencją był związany od 2017 roku.

Doświadczenie zdobywał także w pracy dla Bobby Burgera oraz agencji Charyzma, Flywheel oraz D*fusion.

Pomagał w komunikacji wprowadzenia na polski rynek firmy z zakresu rozwiązań telematycznych dla biznesu TomTom Telematics (a następnie Webfleet Solutions), prowadził biuro prasowe dla kanałów telewizyjnych z grupy National Geographic oraz z grupy Discovery. Wspierał także działania z zakresu media relations i influencer relations polskiego oddziału koncernu Microsoft.

Jest też współorganizatorem cyklicznych spotkań branżowych „PR bez krawatów” i blogerem.

 

 

 

 

 

 

 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu