Wakacje.pl w kampanii mówią o porzucaniu zwierząt. W spocie Marcin Prokop z psem

Serwis Wakacje.pl (Wirtualna Polska Holding) ruszył z nową kampanią reklamową pod hasłem “NajlePSIE wakacje”. Opowiada w niej o porzucaniu zwierząt przez ludzi wyjeżdżających na urlop.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Wakacje.pl w kampanii mówią o porzucaniu zwierząt. W spocie Marcin Prokop z psem
mat.pras.

Co roku w okresie wakacyjnym kilka tysięcy zwierząt traci dom, bo właściciele wolą je zostawić na pastwę losu niż zorganizować opiekę na czas swojego wyjazdu. Liczba porzuceń wzrasta nawet o 30 proc. w porównaniu do innych części roku. Oddanie zwierzęcia do schroniska to rzadki scenariusz, czworonogi są porzucane w lasach, przy stacjach benzynowych, a czasem przed osiedlowymi sklepami. 

– Osobiście utkwiło mi w pamięci odnalezienie szczeniąt w zaklejonym kartonie w lesie, a w drugim kartonie, szczelnie oklejonym, ich psiej "matki" – relacjonuje Michał Dąbrowski, dyrektor zarządzający Głównego Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce, partnera merytorycznego kampanii NajlePSIE wakacje.

Statystyki mówią o ok. 4 500 psów i kotów, które są porzucane w okresie letnim. Rzeczywista liczba jest jednak wyższa. 

– Co roku wysyłamy na wakacje ponad milion klientów. Zdecydowaliśmy się na organizację tej kampanii, bo wierzymy, że jako lider rynku turystyki zorganizowanej w Polsce jesteśmy w stanie wpłynąć na świadomość wielu osób, a także wesprzeć tych właścicieli, którzy są odpowiedzialni i zwierzęta traktują z troską i szacunkiem - podkreśla Tomasz Bączek, head of marketing Wakacje.pl.

Edukacja i porady 

Kampania NajlePSIEwakacje ma dwa wymiary, edukacyjny i praktyczny. Na stronie akcji odbiorcy mogą znaleźć szereg porad na temat opieki nad zwierzętami, podpowiedzi, jak zachować się, gdy znajdą porzucone zwierzę lub co zrobić, jeśli wyjeżdżają na wakacje, a pupila zostawiają pod opieką kogoś innego. Wymiar praktyczny to zniżki na opiekę nad pupilem w serwisie Petsy. 

W akcję zaangażował się Marcin Prokop, który w spocie swój głos oddał psu imieniem Racuch. Zwierzę zwraca uwagę na problem porzucania psów i kotów w okresie wakacyjnym. Dziennikarz zdecydował się na udział w akcji, ponieważ sam jest właścicielem psa imieniem Rufus i jak przyznaje, nie rozumie, jak można postępować w tak okrutny sposób wobec zwierząt. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?