"Puls Biznesu" wzmacnia zespół. Dołączył nowy menadżer ds. subskrypcji

Dziennik “Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) rozwija dział sprzedaży w zakresie subskrypcji. Na początku styczniu br. do zespołu dołączył Marcin Sobczak, który objął funkcję senior sales B2B managera. Odpowiadać będzie za pozyskiwanie nowych partnerstw i współpracę korporacyjną subskrypcji tytułu.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
"Puls Biznesu" wzmacnia zespół. Dołączył nowy menadżer ds. subskrypcji
fot. mat. prasowy

– Zespół sprzedaży subskrypcji ma w tym roku ambitne cele. Tym bardziej potrzebujemy kompetentnych, zaangażowanych managerów. Marcin Sobczak posiada duże doświadczenie w obszarze subskrypcji, dzięki czemu możemy podejmować nowe inicjatywy od samego początku naszej współpracy. W 2025 roku będziemy kłaść w „Pulsie Biznesu” zwiększony nacisk na new business, jak również skalowanie dotychczasowych umów i wierzę, że Marcin będzie silnym wsparciem w realizacji naszych planów – przekazał mediom Szymon Jabrzyk, szef sprzedaży subskrypcji w „Pulsie Biznesu”.

Marcin Sobczak w “Pulsie Biznesu”

Marcin Sobczak to manager z ponad 20-letnim doświadczeniem w zakresie zarządzania sprzedażą B2B i B2C, obsługą klienta, jakością sprzedaży i obsługi oraz partnerstwami strategicznymi dla produktów subskrypcyjnych. Dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w Canal+ Polska czy Ringier Axel Springer Polska, gdzie w ostatnich latach budował partnerstwa i współprace strategiczne związane z subskrypcjami.

 W „Pulsie Biznesu”, jako senior sales B2B manager, odpowiedzialny będzie przede wszystkim za rozwijanie istniejącej bazy subskrybentów B2B.

Aktualnie serwis pb.pl ma ponad 32 tys. płatnych subskrypcji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"