Marcin Tulicki z kolejnym awansem w Telewizji Polskiej

Marcin Tulicki nieco ponad miesiąc po objęciu stanowiska zastępcy kierownika redakcji ,,Wiadomości” TVP awansował na wicedyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Marcin Tulicki z kolejnym awansem w Telewizji Polskiej
Marcin Tulicki, fot. TVP

W komunikacie Telewizji Polskiej zapowiedziano, że głównym zadaniem Marcina Tulickiego jako wicedyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej będzie koordynacja głównych wydań „Wiadomości”, „Panoramy” oraz „Teleexpressu”.

Samuel Pereira, który wicedyrektorem Telewizyjnej Agencji Informacyjnej został pod koniec kwietnia br., zamieścił na Twitterze wspólne zdjęcie z meczu piłkarskiego z Tulickim i Michałem Adamczykiem, do końcówki kwietnia dyrektorem TAI.

W przypadku Marcina Tulickiego to kolejny awans - pod koniec kwietnia został zastępcą kierownika redakcji ,,Wiadomości”.

Marcin Tulicki od 7 lat w „Wiadomościach”

Marcin Tulicki w „Wiadomościach” pracuje od 2016 roku. Przygotowuje do głównego wydania materiały dotyczące przede wszystkim polskiej polityki. Jako wysłannik programu relacjonował m.in. wojnę w Ukrainie, wydarzenia na Bliskim Wschodzie i wybory w USA.

W ostatnich latach przygotował kilka filmów dokumentalnych, m.in. pokazany w grudniu 2021 roku „Holding” o założycielach TVN, „Urban: jestem złym człowiekiem”, „Na granicy”, „Pan z Chobielina” o Radosławie Sikorskim oraz dwa dokumenty o Donaldzie Tusku: wyemitowany premierowo w kwietniu ub.r. „Nasz człowiek w Warszawie” i „Ich człowiek w Brukseli”, którego premierę zaplanowano na piątek 28 kwietnia.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/korespondent-tvp-ukraina-piotr-kucma-tomasz-jedruchow-czechy,7169646425831041a ##

Przed przejściem do centrali Telewizji Polskiej Marcin Tulicki pracował w jej katowickim oddziale.

TVP zatrudnia prawie 3 tys. pracowników

Na koniec 2021 r. zatrudnienie w Telewizji Polskiej wynosiło 2 889 etatów, o 53 więcej niż rok wcześniej. Zasadnicze wynagrodzenie brutto zwiększyło się o 6,7 proc. do 10 491 zł.

W planie finansowym na 2022 r. Telewizja Polska zapisała wzrost przychodów do 3,42 mld zł, zwiększyć mają się zarówno wpływy z reklam i sponsoringu, jak i rekompensaty abonamentowej. W górę miały też pójść koszty energii i usług zewnętrznych, a ze sprzedaży obligacji skarbowych nadawca spodziewa się minimum 171 mln zł straty.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały