Marcin Woźniak i Bartosz Drozdowski odchodzą z ARBOinteractive

Marcin Woźniak i Bartosz Drozdowski wycofują się z zarządu ARBOmedia Polska, spółki kierującej siecią reklamową ARBOinteractive Polska. Ich obowiązki przejmują Artur Muszkiet i Małgorzata Lakowska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Po 11 latach tworzenia firmy i zarządzania nią nadszedł czas, by ustąpić miejsca naszym kolegom managerom - tak swoje odejście z Grupy ARBOinteractive uzasadnia Marcin Woźniak, dotychczasowy prezes zarządu ARBOmedia Polska. Bartosz Drozdowski, ostatnio head of business development w ARBOinteractive, dodaje, że w firmie od połowy 2011 roku była prowadzona związana z tym reorganizacja.

W ramach tej restrukturyzacji w miejsce zespołów odpowiedzialnych za sprzedaż poszczególnych produktów (ARBOnetwork, BizOn media, SmartContext, V2Media, behavia, AdAhead, facebook NOW, beauty network, Business Audience) powstały teamy zajmujące się kompleksową obsługą poszczególnych klientów i agencji. Ponadto nastąpiły spore zmiany personalne - z ARBOinteractive odeszli m.in. Rafał Szychowski, Robert Olszewski i Tomasz Sokół, którzy założyli firmę Online Advertising Network (więcej o tym), Paweł Karaś i Michał Łukasiewicz, którzy przeszli do agencji Mint Media (więcej na ten temat), oraz Grzegorz Sławatyński, który objął funkcję sales directora CEE platformy nugg.ad (przeczytaj więcej). Natomiast pracę w firmie jako head of direct sales rozpoczęła Eliza Graff objęła (zobacz szczegóły).

grafika

Obecnie kierowanie ARBOinteractive Polska od Woźniaka i Drozdowskiego przejmują Artur Muszkiet i Małgorzata Lakowska (na zdjęciach powyżej), pełniący funkcję dyrektorów zarządzających. Muszkiet, zajmujący w ARBOinteractive to stanowisko już od ub.r., będzie odpowiadać za relacje z agencjami, negocjacje korporacyjne, zarządzanie sprzedażą, rozwój biznesu i produktów oraz media trading. Wcześniej zarządzał założoną przez siebie agencją performance marketingową AdInnovation, działającą w ramach grupy CAM Media. Natomiast Lakowska jest związana z ARBOinteractive od 5 lat, przez ostatnie 2,5 roku pełniąc funkcję agency sales directora. Teraz jako dyrektor zarządzający będzie odpowiedzialna za relacje z witrynami, budowanie portfolio grupy oraz zarządzanie siecią ARBOinteractive.

grafika

Marcin Woźniak (na zdjęciu powyżej) i Bartosz Drozdowski formalnie będą zatrudnieni w ARBOinteractive Polska do końca br. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl deklarują, że nie mają jeszcze konkretnych planów zawodowych na dalszą przyszłość. Nie wykluczają przy tym podjęcia działalności poza branżą reklamy internetowej. - Mamy przed sobą osiem miesięcy, żeby zastanowić się na swoimi dalszymi karierami zawodowymi - mówi Drozdowski.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS