Marek Kamiński w mailingu Peugeot 5008

Pod hasłem „Wiosenna premiera!” przebiegła kampania reklamowa samochodu Peugeot 5008. Akcję – obejmującą direct mailing – przygotowała i zrealizowała agencja Brand Support.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Mailingowa kampania reklamowa Peugeot 5008 podkreśla korzyści funkcjonalne dla kierowcy i pasażerów tego samochodu oraz wyjątkową przyjemność, jakiej dostarcza jego użytkowanie. Przekaz pod hasłem „Wiosenna premiera!” opiera się na claimie marki: „Motion & Emotion” wyrażającym połączenie aspektów technologicznych z emocjami. W akcji wykorzystywany jest wizerunek podróżnika Marka Kamińskiego, ambasadora samochodów Peugeot w Polsce.

grafika

Koncepcję i identyfikację wizualną kampanii – obejmującej direct mailing do osób prywatnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw – przygotowała agencja Brand Support, która również zajęła się realizacją tej akcji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię