Marek Tobolewski w Planet PR

Do zespołu Planet PR dołączył Marek Tobolewski, który objął stanowisko creative group head. Ma wzmocnić agencję w obszarze marketingu terytorialnego.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Tobolewski będzie zajmował komunikacją i relacjami mediowymi marek terytorialnych i produktów turystycznych, w tym m.in. Świętokrzyskiego Szlaku Przygody.

Doświadczenie zawodowe zdobywał w krakowskim Znaku, od 2005 pracował w Eskadrze, w której kierował zespołem kreatywnym Eskadry MarketPlace. Ostatnio współpracował z agencjami Locativo, GrikMedia, Eurokreator oraz z Małopolskim Instytutem Kultury. Łącznie współtworzył kilkanaście strategii promocji i kampanii reklamowych miast i regionów, w tym “Śląskie. Pozytywna Energia”. Jest także współautorem koncepcji kilku produktów turystycznych, m.in. Trasy Górniczej w Kopalni Soli w Wieliczce. Oprócz pracy w agencji, prowadzi zajęcia z marketingu w Wyższej Szkole Europejskiej im. Tischnera oraz warsztaty copywriterskie.

Marek Tobolewski z wykształcenia jest polonistą (UJ) i specjalistą PR (WSE). Ukończył również szkołę trenerską Stowarzyszenia Matrik.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"