Margaret i Dawid Podsiadło stworzyli swoje playlisty dla Spotify

W ramach akcji reklamowej „Listening Together” platforma streamingowa Spotify prezentuje domowe playlisty stworzone przez Margaret i Dawida Podsiadło.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Wprowadzając kolekcję „Listening Together" Spotify zaznacza, że jest ona odpowiedzią na potrzeby użytkowników, którzy w dobie pandemii koronawirusa spędzają większość czasu w domu korzystając także z muzyki i inne aktywności.

W ramach serii użytkownicy Spotify mają znaleźć zupełnie nowe playlisty i podcasty, stworzone przez zaproszonych do współpracy twórców, podcasterów i influencerów.

Margaret i Dawid Podsiadło w projekcie Spotify

W Polsce kolekcję „Listening Together" inaugurują Margaret i Dawid Podsiadło, przygotowali oni listy z rekomendowanymi utworami, które towarzyszą im podczas ulubionych domowych zajęć.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/bartosz-kurek-podcast-o-ekologii-stowarzyszenie-program-czysta-polska-zygmunt-solorz ##

Gaming z Dawidem Podsiadło odbywa się w rytmach „Run to You” Bryana Adamsa, „Eyes on Me” Faye Wong oraz „In My Head” Queens of the Stone Age. Z kolei Workout z Margaret to takie utwory jak „Serce Baila” artystki, „Say So” Doja Cat czy „Amarillo” J Balvin

Wspólne słuchanie muzyki

Globalnie w projekt zaangażowali się tacy artyści jak Selena Gomez, Dolly Parton, Normani czy Lil Yachty. Playlisty przez nich stworzone mają służyć do słuchania w trakcie gotowania, medytacji bądź odpoczynku.

Według zapowiedzi kolejni artyści będą dzielić się swoimi rekomendacjami już wkrótce, oferując użytkownikom coraz więcej treści polecanych do słuchania w domu. Utwory będą dostępne w zakładce W domu na Spotify.

Ponadto, w ramach projektu „Listening Together" Spotify uruchomił stronę spotify.com/together, na której każdy użytkownik może sprawdzić jakie utwory są jednocześnie odsłuchiwane przez użytkowników platformy na całym świecie.

W pierwszym kwartale 2020 roku serwis Spotify zanotował wzrost przychodów o 22 procent. Spółka wykazała kwartalną stratę na poziomie 17 mln euro, zaś liczba miesięcznych użytkowników platformy zwiększyła się o 31 procent do 286 milionów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]