Mariusz Rzeczkowski dyrektorem marketingu i PR w Mahalo Media

Mariusz Rzeczkowski objął nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu i PR w agencji Mahalo Media. Wcześniej był dyrektorem marketingu w zakładach bukmacherskich Totolotek.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mariusz Rzeczkowski dyrektorem marketingu i PR w Mahalo Media

Rzeczkowski na nowopowstałym stanowisku odpowiadać będzie za działania wizerunkowe, rozwój projektów marketingowych oraz relacje z mediami.

Ostatnio Mariusz Rzeczkowski był szefem marketingu w zakładach bukmacherskich Totolotek.

Mahalo Media pracuje na rzecz projektów związanych z działalnością legalnych w Polsce firm bukmacherskich. - Pozyskanie dyrektora marketingu i PR z dużym doświadczeniem w branży bukmacherskiej i kompleksowych działaniach marketingowych pozwoli nam na umocnienie pozycji największego partnera internetowego dla legalnych bukmacherów. Chcemy pozycjonować się jako eksperci branży zakładów bukmacherskich, dawać pozytywne bodźce do jej rozwoju i budować swoją markę - mówi Adam Bieliński, prezes zarządu w Mahalo Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy