Mariusz Wnęk, Elżbieta Łapczyńska i Marcel Bazydło-Jankowski w agencji S4

W dziale kreacji agencji reklamowej S4 pracę jako art director zaczął Mariusz Wnęk, a jako copywriterzy - Elżbieta Łapczyńska i Marcel Bazydło-Jankowski. Wszyscy mają wzmocnić kompetencje agencji w zakresie komunikacji internetowej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Mariusz Wnęk, Elżbieta Łapczyńska i Marcel Bazydło-Jankowski w agencji S4
Mariusz Wnęk

Mariusz Wnęk przez ostatni rok pełnił funkcję art directora w agencji Opcom. Wcześniej pracował m.in. jako graphic designer w serwisie Pinkbike.com oraz w Grupie Interia.pl. Współtworzył projekty m.in. dla Adidasa, Asusa, Trek, GoPro, Škoda Polska i Expo 2015.

Elżbieta Łapczyńska wcześniej pracowała w agencjach Schulz Brand Friendly i SoInteractive. Brała udział w przygotowywaniu kampanii takich marek jak Mitsubishi, Vivus, Kubuś Waterrr, Kraków Airport, Komfort, Madej Wróbel, MyCenter i Comarch.

Marcel Bazydło-Jankowski poprzednio przez ponad dwa lata był copywriterem w agencji Insignia. Wcześniej był związany z firmami Novem Group i Trendmaker. W jego portfolio są projekty m.in. dla firm IKEA, Play, Aviva, BNP Paribas Bank, Mennica Polska, Bonduelle, Bosch i Siemens.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych