Marka Blend-a-med promowana na wózkach w Tesco

Na rączkach wózków zakupowych (tzw. Clip On) w sieci Tesco ruszyła kampania reklamowa marki Blend-a-med. Akcję zorganizowała firma POS Media Poland.

km
km
Udostępnij artykuł:

Akcja promocyjna zorganizowana dla Procter & Gamble ma na celu wsparcie sprzedaży produktów marki Blend-a-med.

W kampanii wykorzystano wózki zakupowe, na które wyłączność w Tesco ma POS Media Poland. Oprócz dotychczas dostępnej reklamy na froncie wózka zakupowego w kampanii wykorzystano również nowo wprowadzoną w hipermarketach reklamę na rączce wózka zakupowego – tzw. Clip On.

grafika

Kampania potrwa od 24 września do 31 października, a swym zasięgiem obejmuje hipermarkety sieci Tesco na terenie Polski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek