Marka Blur. dołącza do klientów agencji oLIVE media

Agencja komunikacji 360° oLIVE media odpowiada za budowanie rozpoznawalności nowej marki szczoteczek sonicznych Blur.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Marka Blur. dołącza do klientów agencji oLIVE media
mat.pras.

W ramach współpracy agencja wdraża opracowaną wcześniej strategię komunikacji, wykorzystując trzy kluczowe obszary: media społecznościowe, influencer marketing oraz performance marketing.

Szczoteczki soniczne Blur. zadebiutowały na rynku w maju 2025 roku, a agencja oLIVE media jest odpowiedzialna za ich obecność w mediach społecznościowych oraz konsekwentne budowanie świadomości marki wśród grupy docelowej.

Współpraca rozpoczęła się od przeprowadzenia analizy konkurencji, audytu komunikacyjnego oraz opracowania kompleksowej strategii działań. Następnie marka Blur. powierzyła agencji jej wdrożenie w trzech filarach komunikacji digitalowej: social mediach i influencer marketingu. 

Agencja oLIVE media została wyłoniona na podstawie wygranego zapytania ofertowego. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej