Marka C-THRU klientem agencji Streetcom

Sarantis Group, właściciel marki kosmetyków i perfum C-THRU, wybrał agencję Streetcom do obsługi social mediów i działań z mikroinfluencerami.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie strategii i implementację działań w social mediach oraz kreację i moderację contentu.

W ramach umowy Streetcom będzie również realizować kampanie product seeding nowego wariantu zapachowego.

W składy grupy Streetcom wchodzą marki: Streetcom, InStars, Fameshop, Talk Marketing i Hash.fm. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator