Marka Roberta Makłowicza teraz z lodami

Marka Makłowicz i Synowie we współpracy z Good Lood oferuje w czasowej sprzedaży autorskie lody.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Marka Roberta Makłowicza teraz z lodami

Już w ten piątek 24 maja będzie można spróbować lodów, które zostały opracowane i przygotowane przez Good Lood wraz z Robertem Makłowiczem i Synami, Mikołajem i Ferdynandem. Mają smak wanilii i oliwy Nocellara od Makłowicz i Synowie, są oprószone cytrusowym pieprzem Timut.

Deser będzie dostępny w Loodspotach Good Lood w Krakowie i Warszawie oraz z dostawą Good Lood Delivery.

– W relacjach biznesowych, podobnie jak w życiu, stawiamy na wartości takie jak rodzinność i tradycja. Wybieramy to, co autentyczne i bliskie rodzinie. To właśnie te czynniki, a także filozofia wysokiej jakości produktów i domowych receptur, dzielenie wspólnych wartości, wzajemny szacunek i zrozumienie zadecydowały o podjęciu współpracy z firmą Good Lood. Jesteśmy dumni i podekscytowani, że możemy przekazać naszym klientom połączenie tego, co najlepsze w naszych markach – mówią Mikołaj i Ferdynand Makłowiczowie.

Launch jest komunikowany w kanałach social mediowych obu marek, poprzez aplikację Good Lood App oraz stacjonarnie w Loodspotach.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]