Startuje platforma do współpracy reklamowej Marketplace X

Admitad, globalny dostawca rozwiązań z zakresu performance marketingu, uruchomił nową platformę do wyszukiwania i udostępniania przestrzeni reklamowych – Marketplace X.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Marketplace X umożliwia reklamodawcom wyszukiwanie partnerów, oferujących przestrzenie reklamowe, jak np.: banery na stronach internetowych, newslettery, kampanie w sieciach reklamowych czy artykuły sponsorowane. Narzędzie udostępnia dwie łatwe w obsłudze tablice ogłoszeń – jedną dla reklamodawców, a drugą dla wydawców dysponujących przestrzeniami reklamowymi.

Obie strony mogą tam zamieszczać ogłoszenia o usługach, które oferują lub których potrzebują, nawiązywać kontakty i rozpoczynać współpracę. Wspólne działania są realizowane zgodnie z wcześniej uzgodnionym, stałym planem płatności.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/admitad-biuro-warszawa-mateusz-lukianiuk-country-manager ##

Dla kogo Marketplace X

Z Marketplace X mogą korzystać zarówno klienci, którzy jeszcze nie pracowali z Admitad, jak i reklamodawcy obecni w sieci Admitad Partner Network. W tym drugim przypadku nowe narzędzie może być uzupełnieniem kampanii afiliacyjnych opartych na modelu CPA.

– Marketplace X to kompleksowa platforma obsługująca wszystkie rodzaje reklamy. Korzystają z niej reklamodawcy, mogący rozpocząć współpracę z zaufanymi, zweryfikowanymi wydawcami. Ci z kolei zyskują dostęp do ekskluzywnych, atrakcyjnych ofert współpracy, dzięki czemu mogą pozyskać nowe źródła zarobków i zdywersyfikować przychody. Ponieważ Admitad współpracuje z reklamodawcami na zasadach przedpłaty, wydawcy mogą otrzymać wynagrodzenie za swoje usługi już w ciągu kilku dni. W ciągu pierwszych dni od uruchomienia Marketplace X zarejestrowało się w nim już kilkuset reklamodawców i wydawców. Spodziewamy się, że do końca roku ich liczba przekroczy 10 tysięcy – mówi Artem Ozerkov, head of partnership services, Admitad.

Do końca roku roku firma planuje zainwestować dodatkowe kilkaset tysięcy dolarów w rozwój Marketplace X. Pomoże to wprowadzić kolejne innowacyjne i zaawansowane funkcjonalności w ramach platformy i stale poprawiać ogólną jakość usług.

Uruchomienie Marketplace X jest częścią ogłoszonej na początku roku strategii Admitad, zakładającej zainwestowanie nawet 100 milionów dolarów do 2025 roku w nowe narzędzia i usługi partnerskie. W ramach tych planów firma otwiera też nowe biura w kolejnych krajach i regionach (w tym w Warszawie), żeby zapewnić stabilny i ciągły rozwój.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

Zmarła Magda Umer

Zmarła Magda Umer

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA