Marki na Facebooku: Disney awansował na 2. miejsce, 100-proc. wzrost PlayStation

Serwis Socialbakers porównał wzrost popularności czołowych marek na Facebooku w odniesieniu do stanu z początku bieżącego roku.

km
km
Udostępnij artykuł:

Na koniec 2010 roku Coca-Cola - najpopularniejsza marka w społecznościowym portalu - miała 21,6 miliona fanów. Druga była marka Starbucks (19,0 mln), a trzecia Oreo (16,2 mln).

grafika

Po sześciu miesiącach na pozycji lidera nie nastąpiła zmiana - utrzymała ją zbliżająca się na dzień 1 czerwca do 29 milionów fanów Coca-Cola. Przetasowania miały za to miejsce na kolejnych pozycjach. Drugą straciła marka Starbucks, którą zastąpiła Disney  - mająca prawie 25 milionów fanów (wzrost o 58 proc.) i zmniejszająca stratę do Coca-Coli.

Prawie wszystkie pozostałe marki pół roku temu obecne w pierwszej dziesiątce utrzymały swoje miejsce w czołówce. Wypadła tylko Victoria's Secret, którą zastąpiła PlayStation, notując w analizowanym okresie 100-proc. wzrost liczby fanów.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady