Mars nie dla dzieci

Masterfoods, producent m.in. batonów Mars i Snickers, postanowił, że nie będzie kierował swoich reklam do dzieci poniżej dwunastego roku życia.

gazeta.pl - kk
gazeta.pl - kk
Udostępnij artykuł:

Poinformował w poniedziałek portal BBC News. W ten sposób firma zabezpiecza się przed ewentualnym zakazem kierowania reklam śmieciowej żywności do dzieci - informuje gazeta.pl.

Reklamy batoników Masterfoods znikną z dziecięcych czasopism, nie pojawia się też więcej w telewizji przy programach dla dzieci, ani nawet przy programach skierowanych do dorosłych, które dzieci często oglądają.

Ograniczając się w ten sposób Masterfoods, chce uprzedzić obostrzenia w reklamie dla dzieci, które mogą niebawem zostać wprowadzone w Wielkiej Brytanii i innych krajach Europy. W listopadzie brytyjski urząd nadzorujący media Ofcom zapowiedział, że może wprowadzić zakaz kierowania reklam "śmieciowego" jedzenia (ang. "junk food") do dzieci poniżej szesnastego roku życia. Granica wieku zaproponowana przez Masterfoods jest o cztery lata niższa.

gazeta.pl - kk
Autor artykułu:
gazeta.pl - kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe